• el a spus în plîngere că drumurile din comuna pe care o păstrorește nu sînt asfaltate
Inspectorii de la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC) din Bacău sînt asaltați de sesizări venite din partea unor persoane cu diverse nemulțumiri, dar care nu sînt de competența instituției. „Este bine că oamenii și-au încetățenit ideea de protecție a consumatorului, dar nu orice nemulțumire este de competența noastră”, ne-a declarat Sorin Elisei, director executiv la OJPC Bacău. Pe adresa Protecției Consumatorului au ajuns sesizări ale oamenilor legate de carnetele de muncă, nemulțumiri legate de calculul pensiei sau probleme de mediu. Mai mult, un primar dintr-o comună băcăuană a reclamat la OJPC o serie de probleme care intră taman în atribuțiile lui să le rezolve. Primarul s-a plîns că un drum este prea prăfuit și trebuie pietruit, și că rețeaua de telefonie Romtelecom are probleme. Pentru că perioada în care primarul urmează să primească răspuns de la OJPC nu s-a terminat, șefii instituției nu au vrut să dezvăluie identitatea reclamantului debusolat. „Reclamațiile și sesizările care sînt de competența altor instituții au fost trimise spre rezolvare instituțiilor în drept, iar primarului i-am răspuns că toate nemulțumirile lui nu pot fi rezolvate decît de el, ca primar”, a precizat Sorin Elisei. (Claudiu TĂNĂSESCU)
Lasă un răspuns