Societatea Pambac Bacau aniverseaza 40 de ani de la infiintare in acest an si marcheaza evenimentul printr-o promotie de exceptie: 40 000 de premii. Campania promotionala a fost intitulata „40 de ani de Pambac – 40.000 de premii!”, la care se poate participa daca trimiti acum 3 coduri de bara de pe ambalajele de paste scurte si/sau paste supe Pambac si/sau Gata, la CP 21 – OP 71 Bucuresti. Marele Premiu al campaniei consta intr-o mobila de bucatarie in valoare de 2.000 de euro. Celelalte premii sint 3 frigidere si 5 cuptoare cu microunde, dar cine se numara printre primii 10.000 de participanti primeste automat un prosop flausat Pambac. Surprizele – spun organizatorii – nu s-au terminat aici: cine intra in magazinele participante la promotie si cauta promoterii Pambac, la achizitionarea a 3 pachete de paste scurte sau supe Pambac si/sau Gata, cu bonul de casa primeste pe loc (in limita stocului disponibil) un premiu dintre cele 30.000 oferite de companie (prosop Gata, suport de oala, manusa de bucatarie sau stergar Grania). Regulamentul concursului este disponibil pe site-ul www.pambac.ro, incepand de joi, 17 aprilie 2008.
Pambac este unul dintre cei mai mari producatori de faina si de paste fainoase din Romania. A fost, la inceput, doar un fabricant de faina si de produse de panificatie, dar in 1993 a fost pusa in functiune prima linie de paste fainoase. Privatizata in 1995, Pambac a aplicat o strategie de management agresiva, bazata pe investitii in modernizare. In 1997 incepe colaborarea cu firma Buhler din Germania, pentru o linie de paste fainoase moderna, iar un an mai tirziu devine lider pe piata romaneasca la asemenea produse. Anii 1999, 2001 si 2003 sint alti poli in strategia de modernizare, iar in 2004 Buhler Germania) construieste la Bacau cea mai moderna moara de griu din tara. Urmatorii trei ani inseamna lansarea a trei marci de produse, Grania (faina alba de griu) si pastele fainoase Gata si Flavor. Cifra de afaceri a companiei a crescut de la 84,4 milioane de lei in 2003, la 137,3 in 2006. (Petru DONE)
Lasă un răspuns