Departamentul de anvelope pentru camioane PNEU MAXX al grupului Cefin Romania a organizat cel de al doilea Forum „Eficienta la Maxx!” in Bacau. Evenimentul a avut loc vineri, 16 mai, cind reprezentanti ai acestui departament si ai companiilor Pirelli si Marangoni Tread, din Italia, au prezentat transportatorilor din zona Moldovei Grupul Cefin (importator autorizat al Pirelli, producator de anvelope reesapate RINGTREAD si distribuitor de anvelope Dunlop si Yokohama), dar si tehnologiile de productie si resapare Pirelli, respectiv Ringtread.
„Am urmarit, prin aceasta actiune – a spus Luminita Puscas, Marketing Manager la Pneu Max -, sa transmitem direct clientilor din zona de Est ultimele informatii din domeniul tehnologiilor pentru anvelope noi si reesapate si sa le oferim posibilitatea sa se apropie de strategia de dezvoltare a firmei, iar noi sa ne apropiem de nevoile partenerilor de afaceri. De asemenea, am vrut sa convingem ca Cefin poate veni in fata partenerilor si cu un sistem de servicii integrate”. Astfel, Victor Lungu, directorul comercial al Pneu Maxx, a facut prezentarea departamentului pe care il conduce, iar Cristian Gavrila, Area Manager la Pirelli Tyres Romania, a prezentat performantele anvelopelor Pirelli. De asemenea, Mihai Ionescu, directorul executiv, si George Zamfir, directorul tehnic al companiei Cefin Romania, au prezentat resaparea ca proces tehnologic, dar si avantajele sistemului de resapare Marangoni Ringtread, versus alte sisteme de reesapare. Forumul a fost inchis de Augustin Ciocan, directorul comercial al ISI Cefin – divizia pentru solutii industriale -, care a facut o prezentare a echipamentelor de service auto si a solutiilor de care dispune ISI pentru organizarea unor asemenea ateliere. La intilnirea cu transportatorii a venit si Leo Linkesch, Area Manager la Marangoni Tread SpA.
Amaranto pentru soselele Romaniei
„Incaltarea” camioanelor si autobuzelor este una dintre principalele probleme cu care se confrunta transportatorii. Camioanele, in special, dar si celelalte tipuri de vehicule, strabat mii de kilometri pe drumuri care nu sint, mai ales in Romania, dintre cele mai bune sau chiar in conditii de santier ori de teren puternic accidentat, cum este cazul carierelor de piatra. O anvelopa buna poate scuti transportatorul de cheltuieli inutile, pentru a nu mai lua in calcul nevoia de siguranta a calatoriei. Cei de la Cefin spun ca au solutii pentru aceste probleme si au scos in fata marcile de anvelope promovate de ei. A fost momentul ca reprezentantul Pirelli sa vorbeasca despre ultima gama de produse ale acestei companii, anvelopa Amaranto, destinata distantelor lungi, si care inglobeaza ultimele tehnologii Pirelli. „Datorita reducerii nivelului de uzura – a spus Cristian Gavrila -, distantele parcurse cu aceasta anvelopa cresc cu 20%. Dar se obtin performante sporite si la frinare si se diminueaza poluarea sonora”.
Reesapat, mai ieftin cu 35%
Cefin este cel mai mare distribuitor de anvelope de camion Pirelli din sud-estul Europei. In acest an, compania isi propune sa vinda 22.000 de anvelope din aceasta marca. Piata de anvelope in Romania este de 350.000 de unitati pe an (in 2007). Cota de piata a Pneu Maxx este de 14%, iar compania vrea sa o aduca, in 2008, la 18%. Pentru aceasta are in vedere mai multe solutii, iar una dintre ele este deschiderea unui depozit si in Bacau. Cefin vine, insa, si cu solutia anvelopelor resapate, pentru care a construit, in Romania, o fabrica speciala, cu tehnologie Ringtread, de la firma Marangoni. „Cu anvelope reesapate, dupa ultima tehnologie – a spus George Zamfir – costurile transportatorului se reduc cu 35%. La un camion cu 12 anvelope, dintre care opt se resapeaza, se obtin economii de 1.450 de euro, care ajung la 145.000 de euro la 100 de camioane sau de 29.000 la 20 de camioane”. O anvelopa noua costa 350 de euro, iar una resapata ajunge la 150 de euro.
Lasă un răspuns