Sucursala CEC Bank din Bacau deschide, vineri, 16 mai, seria de zece concerte pe care banca le ofera clientilor sai din toata tara, la numai zece zile de cind si-a lansat noul brand, intr-un turneu de promovare a noii sale imagini. Andra si trupa Mandinga, dar si Razvan si Dani, de la Antena 1, vor poposi, astfel, vineri seara, de la ora 19,00, in Parcul Trandafirilor, printre bacauani.
„M-am aflat printre primii directori de sucursale care au cerut sa organizeze un asemenea concert – ne-a spus directorul Sucursalei Bacau a CEC Bank, Romica Adam – si iata ca incepem seria concertelor, care se va incheia pe 15 iunie, la Tirgu Mures. Nu este, insa, singurul eveniment din saptamina dedicat evenimentului care a adus bancii noastre un nou brand, pentru ca joi, 15 mai, ne vom intilni si cu oamenii de afaceri din judetul Bacau, la un cokteil”.
Ghinda si stejarul pe emblema bancii
Infiintata acum 144 de ani, Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) are, acum, o alta imagine si, evident, un alt program de dezvoltare. Insemnele noi au aparut si pe unitatile CEC Bank din judetul Bacau, de la firma si sigla noua, la gama de produse bancare noi pe care le ofera clientilor. In mai 2007, actionarii CEC au aprobat „Strategia de dezvoltare a CEC pentru perioada 2007 – 2011”, care prevede ca, pina in 2011, CEC trebuie sa fie lider pentru operatiunile bancare desfasurate de populatia Romaniei si aferente activitatilor economice din zona rurala si urbana, cu sub 50.000 de locuitori. „Pe termen lung – a precizat Romica Adam -, CEC trebuie sa devina o banca universala puternica, un competitor real pe toate segmentele pietei bancare, retail, IMM-uri, finantarea activitatilor agricole si chiar a marilor corporatii”. Actionarii CEC au fost de acord ca denumirea de Casa de Economii si Consemnatiuni nu mai este suficient de sugestiva si ca institutia este o banca in plin proces de modernizare si eficientizare. Frunza de stejar din sigla CEC Bank, plasata pe un scut, sugereaza continuitate si traditie, autenticitate si putere, dar si siguranta si protectie – spun oficialii bancii.
Obrazul subtire cu cheltuiala se tine
In anul 2008, CEC Bank va cheltui sume importante pentru schimbarea imaginii sale. Acestea se vor materializa prin reamenajarea a circa 600 de unitati (cu 45 de milioane de euro), dar si pentru promovarea noii imagini si a unor produse noi, care vor fi lansate in acest an (5,56 de milioane de euro). In bacau – spune Romica Adam – se pregateste, deja, deschiderea unei agentii in zona Zimbru si a inca uneia in zona republicii, dupoa deschiderea agentiei din „Energiei”, luna trecuta. CEC Bank are, acum, in judet, 37 de unitati. Pina la sfirsitul anului 2010, toate unitatile Bancii (564 de unitati in orase si 840 la sate, vor fi reamenajate integral. Incepind cu aceasta luna, banca lanseaza noi produse si servicii: CEConline – serviciul internet banking, cardul clasic Mastercard, embosat pentru persoane fizice, trei produse destinate agentilor economici si autoritatilor locale care doresc sa acceseze fonduri europene (linia de credit pentru investitii, creditul punte si creditul pentru investitii) si CreditLife – creditul ipotecar cu asigurare de viata gratuita inclusa, adresat persoanelor fizice, si altele.
Gigi a zis
Azi la Cec un leu depui,
Maine…ia-l de unde nu-i!
Propun ca aceste versuri sa faca parte din strategia de schimbare a imaginii CEC-ului! Iar sigla sa fie o pila de unghii si o ceasca de cafea pe fondul unui livret verde cu banii depusi pentru o Dacie de inainte de ’89!