Unitatile BRD Express deschise in mediul rural de Banca pentru Dezvoltare – Groupe Societe Generale au prins. Interesul pentru serviciile oferite prin aceste unitati a crescut in ultimii ani, ceea ce va incuraja conducerea BRD-GSG sa continue amplasarea de astfel de unitati. „Cred ca ati remarcat agentiile comunale din judet – a spus directorul executiv al grupului Bacau al acestei banci, Daniela Burlacu -, cele din zonele limitrofe Bacaului, care au o rentabilitate deosebita si un volum de activitate care se ridica chiar la nivelul unei agentii din Bacau”. Banca a fost una dintre primele din sistem, care au acordat finantari pentru programele ante si postaderare europeana in agricultura.
Grupul BRD-GSG Bacau se ocupa de operatiunile si serviciile oferite de aceasta banca in judetele Bacau si Vrancea. Banca se afla in plin proces de extindere a retelei, inceput in anul 2003 tocmai prin infiintarea primelor „BRD Express”. Astfel, numarul de unitati bancare a ajuns de la 181, la peste 800 in 2007, cresterea cea mai mare fiind in 2006. „Numai in cele doua judete – a precizat Daniela Burlacu – am pornit de la patru unitati in anul 2004, iar acum sintem la 33 de agentii, dintre care 23 numai in judetul Bacau si 12 doar in municipiul Bacau. In strategie avem, insa, deschiderea a inca zece unitati, in acest an, si sint convinsa ca reusim sa le deschidem, dupa care cred ca stabilizam reteaua si o dezvoltam pe alte planuri”. Agentia din Serbanesti (Bacau) a fost deschisa in acest an. La fel inca o agentie in Focsani si au intrat intr-un trend foarte bun. „Pentru Serbanesti – a mai spus directorul executiv – aveam o stringere de inima, gindindu-ma la zona ca atare, desi acolo este foarte mare trafic. Dar, agentia merge foarte bine, este o agentie bine plasata. Nu este usor sa ajungi pe profit, este o munca laborioasa, de zi cu zi, pentru ca a deschide nu inseamna ca ai si clienti imediat. Mai ales pentru ca unde deschizi tu o agentie mai apar altele zece, concurente, cum este si cazul nostru. Produsele fac diferenta, adica produsele competitive ca oferta sau ca serviciu”.
Investitii de 136 milioane de euro in doi ani
Informatiile au fost oferite de conducerea Grupului din Bacau al BRD-GSG la o intilnire cu presa, care a avut loc la sfirsitul saptaminii trecute, si la care au mai participat Sorin Marius Stefan, director comercial, si Ciprian Gabriel Mazilu, director comercial de retail, si care au facut referire la strategia de dezvoltare a bancii si la noile produse oferite clientilor, o parte prezentate deja si in ziarul nostru. Banca a acordat, in primul trimestru al acestui an, credite in valoare de 28 de miliarde de lei, cu o crestere de 44% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cresterea fiind, in cazul populatiei de 41%, iar in cel al persoanelor fizice de 47%. Depozitele clientelei au fost de 27 de milioane, mai mari cu 33%, iar rezultatul brut din exploatare de 382 de milioane de lei, cu 49% mai bun decit in trimestrul intii din 2007. Profitul net inregistrat a fost, astfel, de 259 de milioane de lei, mai mare cu 54%. BRD – au spus oficialii bancii – a facut investitii importante in ultimii doi ani, cele mai mari in imobiliare si in IT, de 67 si, respectiv, 69 de milioane de euro in total, in 2006 si 2007. In paralel, a crescut si numarul de salariati, de la 4.300 in 2003, la aproape 8.500 in 2007, cu toata lipsa de forta de munca pregatita special pentru aceasta piata.
Lasă un răspuns